Problem klijenta

Trenutni sustav upravljanja zapisima nije integriran s Odoo i ne može se nositi s velikim količinama dolazne dokumentacije. Podaci se bilježe više puta ručno. Zaposlenici provode dosta vremena u potrazi za dokumentacijom.

Glavni ciljevi projekta

  • Smanjiti vrijeme potrebno za obradu zapisa
  • Integrirati upravljanje zapisima s računovodstvom
  • Pojednostaviti proces
  • Smanjiti troškove
  • Stvoriti centralnu arhivu

Naše rješenje

Budući da Odoo nema cjelovit modul za upravljanje zapisima koji može pokriti klijentove potrebe, morali smo stvoriti prilagođeni modul za upravljanje zapisima u Odoo.

Tijek rada razvijen je oko novih i dobro definiranih postupaka. Ciklus dokumentacije je definiran na jednostavne sustav povlačenja faza. Postupak je pojednostavljen. Nakon unosa, podaci se prenose putem svih obrazaca i izvješća.

Cijeli modul je usko vezan za analitičke račune i računovodstvo. Također pruža jednostavan pristup svim povezanim dokumentima.

Dobivene poslovne koristi

  • Smanjeno vrijeme potrebno za obradu zapisa
  • Svi zapisi na jednom mjestu
  • Jednostavna, ali moćna opcija pretraživanja
  • Svi pravni / vanjski dokumenti su vezani za odoo zapise

Korisnikove riječi o ovom projektu

"Projekt je ispravno i profesionalno napravljen. Ljudi u Uvidu su vrlo odgovorni i komunikativni. Ažuriranja na našu instalaciju Odoo-a su uvijek na vrijeme i u skladu sa svim lokalnim propisima. Uz upravljanje dokumentima u odoo, pojednostavnili smo naše poslovne procese i sada radimo puno učinkovitije."

Vladimir Sobota,
direktor

50,000+ tvrtki u svijetu koriste Odoo kako bi unaprijedili svoje poslovanje.

Pridružite im se!