Problem klijenta

Borboleta na dnevnoj bazi proizvodi i prodaje veliki broj narukvica. Svakodnevno se susreće s nabavom materijala, prijenosima materijala, izdavanjem robe itd. Prilikom svakodnevnog rada, zaposlenici koriste više različitih alata kako bi pratili proizvodnju, skladište, reklamacije, prodaju te kako bi knjižili svoj promet. Kako bi lakše i bolje pratili rad firme, odlučili su se uvesti naš ERP sustav.

Glavni ciljevi projekta

  • Osigurati točnu cijenu troškova zaliha i proizvodnje

  • Implementirati POS rješenje

  • Usklađenost s hrvatskim sustavom fiskalizacije

Tvrtka jako brzo raste pa je nužno napraviti rješenje koje se može lako kasnije proširiti.

Naše rješenje

Odradivši detaljnu GAP analizu, prikupili smo poslovne zahtjeve klijenta te smo krenuli u implementaciju. U proizvodnju smo ugradili MRP - sustav planiranja, raspoređivanja i upravljanja zalihama koji se koristi za upravljanje proizvodnim procesima gdje se na vrlo jednostavan način dođe do materijala koji su potrebni za proizvodnju proizvoda.

U maloprodaju smo ugradili POS sustav koji je integriran s ERP sustavom. POS sučelje smo napravili da bude prilagodljivo te vrlo jednostavno za korištenje djelatnicama na maloprodajnim mjestima. Cijeli POS je napravljen u JavaScript-u te je povezan s hrvatskim fiskalnim sustavom.

Problem s neorganiziranim procesom reklamacija smo riješili ugrađivanjem CLAIM sustava u ERP.

Dobivene poslovne koristi

  • Brže i efikasnije praćenje proizvodnje

  • Sustavno praćenje reklamacija proizvoda

  • Cijelo poslovanje na jednom mjestu

Korisnikove riječi o ovom projektu

"Preporučujemo UVID kao partnera u implementaciji ERP-a. Osim cjelovitog obuhvata IT i računovodstva, njihov tim ima svestrano poznavanje regionalnih i lokalnih propisa, prodaje i maloprodaje, proizvodnih procesa i najboljih praksi. Također su vrlo profesionalnih te je ugodno raditi s njima."

Ante Fabris,
Borboleta d.o.o.

50,000+ tvrtki u svijetu koriste Odoo kako bi unaprijedili svoje poslovanje.

Pridružite im se!