Problem klijenta

POS rješenje u maloprodajnim trgovinama je bilo zastarjelo i vrlo teško za održavati. Nema mogućnosti za učinkovito upravljanje posebnim promocijama, popustima, opcijama nagrađivanjima, a i POS nije prilagođen suvremenim korisničkim sučeljima.

Glavni ciljevi projekta

  • Stvoriti i implementirati moderno POS rješenje u oblaku

  • Eliminirati prekid rada zbog kvara aplikacije ili gubitka Internet veze

  • Imati brzo i responzivno sučelje koje može raditi na računalu, tabletu ili pametnom telefonu

  • Podržati kreditne kartice za tablete

  • Podržati fiskalizaciju u različitim zemljama EU

  • Upravljati promocijama, popustima i nagradama za kupce s jednog mjesta

  • Predvidjeti probleme opskrbnog lanca prije nestanka zaliha

  • Imati prilagodljivo rješenje za izvješćivanje nadzorne ploče za upravitelje trgovine i upravitelje brendova

Naše rješenje

ANakon analize svih zahtjeva za podršku poslovnog procesa klijenta, stvorili smo kompletno POS rješenje ispočetka. Stvorili smo brzo i responzivno sučelje koristeći Angular i pozadinsku logiku koja se može integrirati s različitim ERP sistemima.

Upravljanje prodajom se odrađuje s centralnog zaslona, a korisnik (upravitelj) može konfigurirati sve opcije kao što promocije i popusti. POS ne ovisi o internetu, tako da može raditi čak i bez veze. Kada se mreža vrati, automatski će se sinkronizirati.

Dobivene poslovne koristi

  • Brzi i točni podaci o prodaji za bolje poslovne odluke

  • Brži odgovori na trendove prodaje na terenu

  • Nema zastoja, nikad

Korisnikove riječi o ovom projektu

"Uvid je stvorio snažan i prilagođen POS. To će biti ključni čimbenik daljnjeg rasta i maloprodajnog razvoja. Super odrađeno!"

Tomislav Žunić,
direktor

50,000+ tvrtki u svijetu koriste Odoo kako bi unaprijedili svoje poslovanje.

Pridružite im se!