Odoo 10: Što je novo?

Marko Carević

Odoo 10: Što je novo?

MRP (upravljanje proizvodnjom),
PLM (životni cikus proizvoda),
modul održavanja opreme i kontrola kvalitete

 

Odoo 10 proizvodnja

Za Odoo 10, fokus proizvođača je duboki redizajn modula upravljanja proizvodnjom. Novi modul upravljanja proizvodnjom zaokružuju dopune:

  • upravljanje kvalitetom,

  • upravljanje održavanjem i

  • upravljanje promjenama u dizajnu proizvoda

Više o navedenim modulima u nastavku

Odoo sada ima "Master Plan proizvodnje" (MPS).

Dakle, ovisno potvrdi prodajni naloga, stanju zaliha i prognozi prodaje, ERP će se automatski pokrenuti narudžbe prema dobavljačima i/ili radne naloge u odgovarajuće vrijeme, uzimajući u obzir željeno vrijeme proizvodnje i vrijeme nabavki povezanih komponenata.

Odoo 10 PLM (životni ciklus proizvoda)



Izrada verzija sastavnica i proizvodnog usmjeravanja sada je podržano u režiji novog "Product Lifecycle Management" (PLM) modula.

Ovdje možete odrediti vrste promjena koje se mogu primijeniti, kao što je zamjena komponente ili mijenjanje procesa. Povezani workflow odobrenja može se također prilagoditi kako bi vidjeli koji korisnici / odjeli mogu potvrditi (ili samo komentirati) zahtjev za promjenom.

Kada je omogućen zahtjev “Engineering Change Order” (ECO), nova verzija sastavnice i/ili usmjeravanja može biti izrađena i primijenjena odmah ili od određenog datuma.

Odoo 10 proširenje barkod podrške

Funkcionalnost barkod skeniranja sada nadilazi jednostavno skeniranje EAN13 barkoda. Doista, mnoge su operacije sada moguće putem jednostavnog skeniranja odgovarajućeg koda. Na primjer: prikaz odgovarajućeg proizvodnog naloga na ekranu, provjera dostupnosti dijelova, akcija izdavanja materijala ili predaje proizvoda.

Upravljanje povezanim radnim nalozima je također olakšano. Skeniranjem je moguće pokrenuti, pauzirati ili završiti radni nalog!

U skladišnom modulu omogućene su i druge operacije koje barkod može emulirati. Na primjer: uredi, potvrdi ili otkaži logističku operaciju, skladišne manipulacije i drugo.

Odoo 10 modul održavanje opreme

Radni centri dobili su svoje proširenje. Uz praćenje postotka učinkovitosti i praćenje gubitaka produktivnosti (kvar, smanjena učinkovitost, nedostatak dijelova…) radni centar sada može biti povezan s jednom ili više jedinica opreme. Modul ''Opreme'' iz v9 sada je proširen i preimenovan u modul ''Održavanje''(Maintenance).

Sada je moguće organizirati preventivno i/ili korektivno održavanje. Korisnik može definirati ekipe za održavanje, kategorije opreme i tijek održavanja.

Što je još novo? HR modul te novi helpdesk

Odoo 10 modul ljudskih resursa donosi unaprijeđena u praćenju troškova djelatnika i lakšeg odobravanja troškova. Sada imate i mogućnost da odredite e-mail adresu na koju vaši zaposlenici šalju linije troškova i ostala odobrenja.

Ostala značajna promjena tiče se Enterprise licenciranja. Više nema potrebe da zaposlenici koji samo unose svoje prisustvo budu i korisnici sustava što povećava uštede kod licenciranja Enterprise verzije. Sada centralna radna stanica ili tablet ima mogućnost skeniranja bedža ili kartice zaposlenika ili zaposlenik odabire i u nosi svoj osobni kod.

Odoo 10 helpdesk

U verziji 10, modul ''Helpdesk'' se ponovo pojavljuje koristeći značajke od verzije 8 (u verziji 9 bio je u okviru modula upravljanja projektima).

Novi Helpdesk modul namijenjen je kao univerzalni alat za podršku kupcima bez obzira da li probleme kupci šalju putem e-maila, live chata na web stranicama ili korištenjem Odoo modula izrađenih za ovu svrhu.

Bitna novost je da možete podesiti standardne ugovore o razini usluge (SLA) prema vrsti kako bi zadovoljili zahtjeve kupaca.

Odoo 10 ostala poboljšanja

Što se tiče ostalih modula, novi Odoo prati logiku prošlih verzija pa snalaženje neće biti problem ako koristite neku od starih verzija. Neka sitnija poboljšanja su:

  • Prodajni nalozi: više opcija podtotala, zaključavanje narudžbe, helpdesk integracija

  • Pretplate: novi izvještaji i analize

  • Narudžbe: promjena potvrđenih narudžbi, sporazumi vezano uz natječaje

  • Upravljanje projektima: poboljšanje email obavijesti vezano uz faze zadataka

  • Website: potpuniji back-office, mogućnost pregleda Google Analytics direktno u Odoo bolje praćenje izvora potencijala (lead tracker)

  • Bolji i potpuniji portal za klijente

  • Novi API

Osim svih navedenih poboljšanja i značajnih funkcionalnih proširenja, Odoo programeri bi trebali biti svjesni da su svi moduli na kraju migrirani na novi API, čišći i jednostavniji za korištenje (izvorno s Odoo v8). Stari API de facto više nije podržan u Odoo 10.

Za krajnje korisnike ovo znači da je Odoo v10 ima bolje performanse u izvođenju.


Odoo v10 ukratko

  • brži i do 20%
  • redizajnirana proizvodnja + QC + PLM
  • novi modul održavanja opreme
  • proširena barkod podrška
  • novi helpdesk sustav
  • website nadogradnja
Kontaktirajte nas

Želite znati više?
Kontaktirajte tim s najvećim brojem uspješnih instalacija u Hrvatskoj.
Jedini u Hrvatskoj implementiramo Odoo nove verzije 9 i 10